O nas Kontakt Partnerzy / Współpraca Mapa serwisu

Instant Replacement

Wiemy, jak ważne jest by nasze urządzenia dawały z siebie 100%, dlatego ciężko pracujemy nad stworzeniem niezawodnego systemu. Mimo to czasem nawet najlepszy sprzęt zawodzi, dlatego oferujemy usługę Barracuda Instant Replacement.

Jeżeli Twój produkt Barracuda Networks będzie miał awarię, Producent wyśle Ci nowe urządzenie na drugi dzień roboczy (od dnia potwierdzenia przez Producenta awarii), abyś mógł szybko wrócić do spokojnej pracy.

Warunkiem wykupienia opcjonalnego serwisu jest posiadanie przez Klienta ważnego serwisu podstawowego Energize Updates.

FAQ

Jak działa usługa Instant Replacement?
Jeżeli twoje urządzenie przestanie działać skontaktuj się z dystrybutorem – firmą DAGMA.

1. Zgłoś chęć wymiany urządzenia na pomoc@barracuda.com.pl.
2. Podaj numer seryjny urządzenia (np. BAR - SF – XXXXXX) i opisz napotkany problem.

Dystrybutor poprowadzi proces wymiany tak, by po otrzymaniu zgłoszenia w ciągu jednego dnia roboczego producent dostarczył sprawny egzemplarz bezpośrednio do Twojej firmy.

Warunkiem wymiany urządzenia jest zwrot oryginalnego egzemplarza firmie Barracuda Networks (na adres w Wielkiej Brytanii) w ciągu 30 dni od daty dostarczenia nowego. Dystrybutor poinstruuje Cię jak to zrobić. Jeżeli jednak wadliwy sprzęt nie trafi do producenta w ciągu 30 dni to zostaniesz obciążony kosztami dostawy nowego urządzenia według aktualnego cennika Barracuda Networks. By uniknąć takiej sytuacji warto skontaktować się z dystrybutorem możliwie szybko.

Czego nie obejmuje usługa Instant Replacement?
- zewnętrznych przyczyn uszkodzenia np. niewłaściwego używania czy problemów z napięciem,
- czynności serwisowych bez autoryzacji Barracuda Networks,
- użytkowania sprzętu niezgodnie z instrukcją,
- problemów wywołanych używaniem akcesoriów i części nie dostarczonych przez Barracuda Networks,
- produktów z zagubionymi lub zmienionymi numerami seryjnymi,
- produktów, za które producent nie otrzymał zapłaty,
- produktów z fizycznymi uszkodzeniami.

Jak długo mogę korzystać z usługi Instant Replacement?
Możesz korzystać z serwisu IR przez okres na jaki go zakupiłeś.

Nie posiadam serwisu IR, co mogę zrobić?
Skontaktuj się ze swoim dostawcą lub dystrybutorem. Przedstawią Ci warunki zakupu brakującego serwisu IR. Przygotuj numer seryjny swojego urządzenia.

Czy mogę przenieść subskrypcję do serwisu na innego użytkownika?
Nie. Subskrypcja jest własnością pierwszego nabywcy i nie można jej przenieść na innego użytkownika.

Co się stanie, jeżeli serwis Instant Replacement wygaśnie?
Tracisz uprawnenia przysługujące Ci w ramach IR.

Kluczowe korzyści
serwisu Instant Replacement


Rozszerzony serwis - przyśpieszona wymiana wadliwego sprzętu - nowy egzemplarz wysyłany jest przez Producenta na drugi dzień roboczy po potwierdzeniu przez Producenta zgłoszenia usterki.

Rozszerzone całodobowe wsparcie techniczne producenta - telefoniczne i mailowe.

Usługa transferu danych dla urządzeń Barracuda Email Security Gateway (poprzednia nazwa: Barracuda Spam & Virus Firewall). Barracuda Networks pomoże w przeniesieniu danych i konfiguracji ze starego produktu na nowy pod warunkiem, że dotychczasowe dane są dostępne.

Usługa odzysku danych dla Barracuda Backup Server. Na wypadek awarii lub na prośbę użytkownika Barracuda Networks załaduje najświeższe dane i ostatnią konfigurację ze swojej bazy na nowe urządzenie.

Wymiana twardego dysku w modelach Barracuda Networks z dyskiem wymiennym. Jeżeli Klient dostarczy uszkodzony twardy dysk to Barracuda Networks wymieni go na nowy.