O nas Kontakt Partnerzy / Współpraca Mapa serwisu

Serwis Energize Updates (EU)

Serwis Energize Updates zapewnia Klientom Barracuda Networks najwyższy poziom ochrony przed internetowymi zagrożeniami. Eksperci w Barracuda Central nieustannie monitorują sieć w poszukiwaniu nowych zagrożeń oraz form ich zwalczania.

Serwis uaktualnia wszystkie rozwiązania Barracuda Networks. Aktualizacje zawierają m.in. sygnatury tych już znanych jak i nowo powstałych zagrożeń jak: spam, wirusy, spyware, a także definicje ataków dla silnika IPS oraz niebezpiecznych stron i kategorii stron www. By zapewnić użytkownikowi błyskawiczną i kompleksową ochronę aktualizacje wysyłane są domyślnie co godzinę. Jeżeli jednak użytkownik ma taką potrzebę przedział ten można skrócić nawet do 5 minut.

Serwis Energize Updates jest obowiązkowy przy zakupie każdego urządzenia Barracuda Networks. Subskrypcje do serwisu kupować można na okres minimum 1 roku i w taki sam sposób odnawiać. Tylko takie rozwiązanie daje pewność ochrony przed najnowszymi zagrożeniami - promując politykę odnawianych subskrypcji możemy być pewni jakości i wydajności naszych rozwiązań.

Gwarancja Barracuda

Producent udziela gwarancji sprzętowej na Twoje rozwiązanie na okres 12 miesięcy od daty zakupu urządzenia. Warunki gwarancji na rozwiazania sprzetowe, zasady licencjonowania oprogramowania i inne warunki dotyczace rozwiazan Barracuda Networks są publikowane przez producenta pod adresem: www.barracuda.com.

FAQ

Nie mam już gwarancji, co mam zrobić, aby zabezpieczyć się na wypadek awarii urządzenia?
1) Jeżeli masz tylko serwis EU, wykup serwis IR.
2) Jeżeli kupiłeś serwis EU razem z IR, przedłuż oba serwisy (EU i IR) na kolejny okres.
Z ważnym serwisem IR, w razie awarii urządzenia, przysługuje Ci wymiana urządzenia.

Czy płatna subskrypcja serwisu Energize Update jest obowiązkowa?
Tak, wszystkie produkty Barracuda Networks sprzedawane są wraz z serwisem EU na minimalny okres jednego roku.

Jak długo mogę korzystać z serwisu Energize Update?
Możesz korzystać z serwisu EU przez okres na jaki go kupiłeś.

Kiedy mogę przedłużyć serwis EU?
Możesz zakupić przedłużenie w dowolnym momencie. Zakupione przedłużenie jest liczone od daty wygaśnięcia serwisu EU.

Czy mogę przenieść subskrypcję do serwisu na innego użytkownika?
Nie. Subskrypcja jest własnością pierwszego nabywcy i nie można jej przenieść na innego użytkownika.

Co się stanie, jeżeli nieprzedłużony serwis Energize Update wygaśnie?
Wygaśnięcie serwisu naraża firmę na ryzyko ataku, którego skutkiem mogą być utrata reputacji firmy spowodowana ujawnieniem wrażliwych danych firmowych. Mimo, że urządzenie Barracuda będzie działać jak wcześniej, to bez ochrony w czasie rzeczywistym i cogodzinnych aktualizacji użytkownicy tracą ochronę przed nowymi zagrożeniami pojawiającymi się w sieci. Ponadto użytkownik nie ma dostępu do wsparcia technicznego.

Jak mogę odnowić swoją subskrypcję Energize Update?
By odnowić subskrypcje skontaktuj się ze swoim obecnym dostawcą lub dystrybutorem. Przygotuj numer seryjny urządzenia.

Kluczowe korzyści
serwisu Energize Updates


Wsparcie techniczne dystrybutora świadczone w języku polskim obejmuje pomoc drogą mailową i telefoniczną w dniach roboczych od poniedziałku do piątku między godzinami 8.00 a 18.00 oraz możliwość zgłaszania problemów online.

Wsparcie techniczne producenta obejmuje całodobową pomoc drogą mailową, a od poniedziałku do piątku między godzinami 9.00 a 17.00 również wsparcie telefoniczne.

Aktualizacje systemu operacyjnego (firmware’u) do najnowszej wersji dająca dostęp do najnowszych funkcji i optymalizacji działania urządzenia.

Aktualizacje bezpieczeństwa.

Możliwość uczestnictwa w programie testowania nowych rozwiązań Barracuda w wersji BETA.